Lilla Kanin A La Lisa

 
 
Jag känner mig faktiskt nöjd med slutresultatet, det dumma var dock att jag fota den då en tråd hänger från ena örat. Men det bjuder jag på.
 
Nu ska jag äta middag och sen ta en lugn promenad med hundarna. Esther kräks och diarrear om vart annat. Hon var nyduschad och fräsch, nu kanske inte riktigt lika väldoftande. Jag hade hoppats på simmning nu i eftermiddag. Men att ha sjuka hundar är ungefär lika som att ha sjuka barn. Jag får helt enkelt avvakta och se om det lägger sig så jag vågar mig iväg.
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Vilken söt kanin! Hoppas hon kryar på sig!

Svar: Eller hur, känner mig nöjd :)
Det är bättre nu, tror båda åkte på någon typ av magsjuka.
Lisa Vernersson

2012-11-30 @ 11:26:03
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0