Äntligen!

 
Så börjar helgen ta slut. Det har varit världens längsta söndag. Men jag har ändå faktiskt tagit tag i plugget och börjat att gräva ner mig i transformator beräkningarna. Det känns lite hopplöst men ändå bra att jag äntligen började pluggandet.

Då pluggande blev för tråkigt så fick afghanerna varsitt välbehövligt bad. Nu doftar dom blomma och helt plötsligt känns det som att båda två hemskt gärna kan få sova med mig i sängen ikväll :)
 
 
 
 
Jojust, det har haglat i Jokkmokk idag och snö har kommit några mil utanför. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Hundarna ser så lyckliga ut ;)
Men det är så härligt när de luktar gott och är sådär mjuka!

Svar: Dom behövde bara komma ur badkaret för att bli lyckliga igen ^^
Lisa Vernersson

2012-10-14 @ 20:52:48
URL: http://majasvedmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0