De första julklapparna

 
Nu har jag gått in i julklapps djungeln och börjat beta av årets klappar. 

Det känns ganska bra att jag kommit igång i tid. Dels eftersom ekonomin är lite knaper just nu men även så jag ska slippa panik shoppingen. Egentligen tycker jag det är ganska trevligt att julhandla. Men det förutsätter att man är ute i god tid och slipper stressen.

Nu har jag börjat så det känns som att jag är ute i onödigt god tid helt pötsligt. 

Nu mina vänner ska jag fortsätta fredagen med en god middag tillsammans med min blivande. 

Hoppas ni har en härlig helg framför er!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad duktig du är Lisa! Jag borde också börja, i alla fall fundera ut.

Här har vi snö-promenerat och trimmat hund hela dagen. Nu återstår middag ocg Arwen-bad, imorgon utställning för den lilla i Boden :)

Svar: Det blir så mkt roligare med julklapps shopping om man slipper stressen :)
Va spännande med utställningen, hoppas det gick bra!!
Kram
Lisa Vernersson

2012-10-26 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0