Esthers kompis

 
Esther har en alldeles egen vän här i Jokkmokk.
Hon heter Arwen och är en fruktansvärt söt tollare.
 
 
Vi har alltså varit på promenad nu på förmiddagen.. Även fast man inte kan tro det så fanns det andra förutom Arwen som fastade på bild..

Det blev bus i skogen

 
Och även fast Arwen och Esther inte är några badare så föll dom för grupptrycket då Ronja tveklöst vandrade ned i det kalla vattnet

 
Maja och Rasmus fastnade också på bild

 
Esther

 
Sen så bjuder jag även på några bilder ur ett totalt kaos. Men med lite övning ska det nog inte vara omöjligt att gå med fyra hundar och få det att se proffsigt ut.
Snart kanske jag har mina fem afghaner som jag alltid drömmt om..(fast efter tre så känner jag mig ganska mättad, men drömma kan man alltid :) )


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja det är tur att dina hundar har förmånen att umgås med retrievrar nu när Thulen inte träffat dem på länge. Den där genen som ger badtokiga hundar finns där också ser jag :)

Kramar.

Svar: Haha javisst Men jag tror nog E saknar thulen lite. Bara hans tå får läka så borde vi försöka oss på en dejt :)
Lisa Vernersson

2012-10-12 @ 15:35:35
URL: http://blogg.vk.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0