Ett ord att minnas..

Nu sitter det där, ett ord att minnas för livet. Ett ord som kommer följa oss genom livet. Ett ord vi aldrig glömmer.
Fina underbara flicka, du kommer alltid finnas i mina tankar!

Placering, längst ned i nacken. Större än vad jag tänkte men det blev bra ändå. Den andra rosetten på låret har även hittat sin plats. Denna skuggade vi mer så den 29:e då vi ska göra klart vaden ska även den första rosetten skuggas om så dom blir lika.

Jag känner mig nöjd, det är ordet i nacken jag ska vänja mig vid. Det kan jag nämligen så då jag står i spegeln. Mer än vad jag kan göra med dom andra ^^

Idag är det dop. Så snart ska jag starta upp dagen så vi hinner iväg i tid. Först Penglund sen Tvärålund och Vindeln.

Vi hörs troligtvis imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad blev det för ord du valde att skriva som minne? :)

2012-10-06 @ 15:16:30
URL: http://ssandrao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0