Fem dagar kvar

Imorgon är det fem dagar kvar.
Fem dagar till den nya gaddningen. Vaden ska äntligen bli färdig, detta skulle egentligen gjorts för flera år sedan. Jag skyller på att jag har lagt pengarna på annat.. Typ afghanerna:)

Om ett år precis så är planen att jag ska ligga där igen. Färdigställa drömmen jag hade långt innan jag påbörjade det här vansinnet. Den högra armen ska få sina motiv, en hel historia på en arm.
Längtar lite lätt, men bara efter resultatet. Att ligga på britsen med svettiga händer är inget jag föredrar!

Nu mina vänner avslutar jag denna tisdag. Hoppas ni alla haft en härlig dag och får en skön sömn.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nico

Spännande med tatuering men ta det lugnt när du blir gravid / ammar. Jag skulle avråda dig från att tatuera dig då. Lycka till!!

Svar: Det är verkligen spännande, tatueringar speglar personers personligheter :)
Jo precis, fick avboka tiden jag hade i somras då jag var gravid. Därför passar jag på nu och gör bort det som skulle göras då :)
Lisa Vernersson

2012-10-28 @ 01:53:10
URL: http://nicalion.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0