Fika, inköp och plugg

 
Mamma kom alltså förbi och tog med mig till Cafe Viktoria. Där blev jag bjuden på en kycklingmacka och mamma tog en räkmacka. 
Det var längesedan jag träffade min mamma, sist var faktiskt den 6/9. Dagen vi kom hem från sjukhuset. Veckan därpå åkte hon till min syster i New York och kom nyligen hem. Så inte konstigt att vi inte hunnit ses. 


Vi tittade även in på skokanonen, där jag blev två skor rikare. Ett par lila gummistövlar och ett par finare vinterskor med klack. Blid kommer senare! (Tydligen är det en sen födelsedagspresent, så än vet jag inte om det) Christopher fick sig också ett par (men det vet han inte heller om ännu).
Därefter lurade mamma in mig på kaphal, jag som ALDRIG är på kaphal lyckades ändå gå ut därifrån med tre par strumpbyxor och en ny mössa. 
Va hände lixom?!
Skyller allt på mamma.
Hjälpte till att handla på OBS för att sedan åka hem och fortsätta mitt transformator plugg. 
Blev lite prat om hur allt är, hur vardagen flyter på osv. Helt pötsligt blev allt bara så jobbigt. Ögonen tårades och jag ville bara lägga mig ner och stanna upp. Vad skulle man gjort utan mamma egentligen?

Nu sitter jag här vid mitt köksbord, drunknar nästan i papper och känner noll motivation. Men har iaf påbörjat ett någorlunda uppdaterat formelblad inför tentan. Så istället för att plugga ger jag er en uppdatering och lite bilder..

Jag har alltid tyckt alla andra är så vackra i sånna här mössor. Men den här gillade jag faktiskt. Och jag tror inte jag ser ut som en svamp :P


 
Strumpbyxor blev i tre olika färger. Ett par mörkgråa, bruna och vita i lite tjockare material. Utmärkt under vintern!

 
Och nu sitter jag alltså här och funderar om jag borde fortsätta eller roa mig med disken..

 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0