God eftermiddag

 
Efter ett tidigt uppvak av ventilations gubbar som skulle kontrolera fläktsystemet i lägenheten var det bara att kliva upp. Rasmus fick nått frispel och skällde som en galen unghund i trotsåldern. Både jag och Christopher blev lika förvånade, men möjlitgtvis att Rasmus blev lika förvånad som oss då det ringde på dörren tidigt på morgonen?! Esther sprang bara runt och var sådär lagomt morgonförvirrad och funderade säkert varför det blev en sådan uppståndelse..


Hur som så har vi redan hunnit med en sväng på dressman. Köpt en ny shorta inför dopet. Så nu ska vi alltså vara redå inför lördag. Vi bakade chokladbollar igår kväll men troligtvis blir det en till satts ikväll. 

Under natten har alla möjligt mardrömmar spökat runt i mitt huvud. Jag tror inte vi ska försöka tyda dem. För jag vet inte rikigt om jag vill veta vad en drömm där jag är jagar av zombies, tillfångatagen av människor som har tänkt fräta upp min kropp med syra för att sedan såga i tu den med en motorsåg betyder. Jag vaknade med ett ryck med panik känslan som fyllde min kropp. Gick på toa(för ja, jag har måstat gå på toa nu tre nätter i rad!!) för att sedan somna om och denna gång drömma om dagens domm. SYNUNDERSÖKNINGEN!
Enligt drömmen är jag totalt blind på ena ögat.. vi får väl se om det var en sanndröm. 
Kl 15:20 ska ögon kollas och innan dess ska en del ärenden göras på stan medan Christopher är med Vilhelmina.

Hoppas ni alla får en härlig onsdag!

Vi hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0