Godmorgon mina vänner

Det låter som att det regnar ute. Persiennerna är neddragna och afghanerna snosar. Tänk så skönt om dom kunde hålla på så hela dagen. För som vanligt har jag lite svårt att hitta charmen med att gå promenader i höstrusket. Men iof märkte jag en annan njutning igår. Att gå promenad i mörkret och faktiskt se saker. För jag och glasögonen hade vår första promenad, afghanerna var iof med på ett litet hörn.. Min blivande man också :)
Det är ganska otroligt att den lilla människan 150 meter bort kan vara skarp ända där borta.

Så det kanske blir en njutningsfull promenad. Jag och afghanerna medan min blivande man jobbar.

Godmorgon på er förresten! Hoppas ni får en njutningsfull torsdag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0