Härliga lördag

 
Umeå har bjudit på modevisning. Jag fastnade framför underklädes visningen. Är det något jag gillar att handla är det underkläder. Tror nämligen jag inte ljuger om jag säger att jag har mellan 30-40 olika BH:ar med trosor. Det är fantastiskt, älskar att gå in i provhytten med olika sett. Prova och känna efter, känna lyxen i de lite dyrare underkläderna. 
Underkläder på HM och Kaphal har aldrig gått hem. Min storlek finns inte och om jag väl skulle hitta något som passar så sitter det löst och/eller skaver. 
Jag måste ge en eloge till Change och Ingrids. Underbara underkläder i många olika modeller och storlekar!
Changes har även ofta många bra erbjudanden, om man har tur kan man komma hem med två kanske tre sett för en bra peng!

Men nu var det inte riktigt underkläder jag skulle prata om. För jag kan verkligen babbla i timmar om underkläder, små detaljer och annat onödigt då jag väl börjar prata inom området. 
Utan idag så tog vi en lliten vända nere på stan. Vi båda fick nämlligen varsitt presentkort i födelsedagspresent. C på Carlings och jag på HM. Som jag sa innan, jag är ingen HM fantast, så min plan var att köpa smink och lite accessoarer. Det är nämligen sånt jag inte brukar unna mig. Utan jag hamnar alltid i underklädesbutiker eller på Rut mfl. Men på något vis gick jag ut därifrån med tre olika tröjor. En stickad och sen två enklare långärmade. Blev lite förvånad, men är fortfarande inte imponerad av HM:s klädsortiment. C fik sig två nya t-shits. Vi förnyade hans garderob i början av sommaren med ett gäng t-shirts och jeans. Men efter all träning så har alla t-shirts blivit för små, jeansen kan han fortfarande ha som tur är. Men nya tröjor var nästan ett måste.

Det blev en billig vända på stan då vi bara spenderade våra presentkort och parkeringspengar.
Lagomt helt enkelt!

Ikväll så har C firmafest, vi tillsammans har div olika roliga minnen från hans firmafester så vi får se hur kvällen kommer sluta. Sjäv agerar jag chaför och har bokat dejt med en gammal vän.
Det blir en skönt kväll!

Hoppas ni alla läsare har haft en fin lördag och att kvällen fortsätter i samma anda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0