Låt mig presentera

 
Esthers bror Mr Jagger
 
 
Det är den här bilden jag ska titta på de gångerna jag tänker att det är fruktansvärt praktiskt med korthåriga hundar. För visst är det så att jag kan ingnorera ryggontet för detta?

Afghaner är bland det bästa. Det är inte bara en skönhet det är personligheter som är svåra att hitta i andra hundar. Jag är totalt förälskad, men ack så jag saknar Rasmus hårsvall och Esthers valp päls. 
Även fast jag vet att klippa ner dem nog var det klokaste jag kunde gör med tanke på ryggen.
Men det svider!

Slänger in några gamla bilder på Rasmus och Esther, själv kan jag inte se mig mätt på dessa :)



Självklart slänger jag in en bild från 2010 då jag och Christopher hämtade hem Älskade Fabian!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0