Lite duktig har jag varit

Det måste jag ändå få påstå. Satt länge och väl med min transformatorkunskap. Klokare, det vet jag inte men dummare är tveksamt.

Fortsatte sedan med att inventera kyl och frys, skriva handlingslista och göra en veckomatlista. Har känt mig som en onödigt duktig människa!
Förutom alla göromål i veckan ska jag försöka hinna med att göra kroppkakor, köttbullar och biffar. Kroppkakor är nog bland det godaste man kan äta en kall vinterdag!! Min stora plan är att torsdagen ska bli -skapa mat dagen.. Och chokladbollar som blev beställt till dopet. Mitt i all förvirring kanske det blir köttbullar till dopet och chokladbollar med brunsås infryst här hemma. Det skulle vara något att minnas ^^

Vi tog oss iväg till OBS för veckohandlingen och unnade oss en tripp på jysk. Blev en ny strykbräda.
Jag som aldrig kan låta bli att peta på alla djurpälsar. Tror jag har petar på alla i hela butiken! Blev förälskad i en äkta renfäll, men sånt kan jag alltid köpa lokalt från Jokkmokk ;)
Kikade en del på ramar också, har tänkt rama in UL bilderna trots allt. Hon kommer ändå alltid vara våran flicka även fast hela världen kanske glömmer. Men glömma blir nog det sista vi kommer göra!
Förutom den andra rosetten på fredag blir det ett litet ord till minne av henne. Ett litet ord jag tänker gömma i nacken. Har funderar en hel del och det känns som att jag vill ha det med mig.

Hon kommer alltid vara min första flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0