Nu tar vi farväl

 

Att vara med från början fram till slutet. Det är något vi nu har upplevt. 

 

Från första ögonblicket vi fick reda på att du fanns till dagen då vi lät dig rinna iväg. Vi har levt med dig, varit ditt ända liv. Du blev en stor del av våra liv. Du har berört oss till tårar, fått oss att skratta av lycka. Du har låtit oss uppleva känslor som knappt går att sätta ord på. 
Vi älskade dig, från början till slutet!
Du fanns för oss och kommer alltid vara med oss.

Nu känns det äntligen som att vi har gjort allt i vår makt för att den korta tillvaron du gav oss ska ha blivit så bra som möjligt. Äntligen känns det som att jag med gott samveta kan låta dig gå. 

Att tomt stå och stirra ned i vattnet som så lugnt förde dig vidare. Kramar som värmer men som inte kan ta bort all smärta. Det gör själklart ont, fruktansvärt ont. 
Men att kunna vakna på morgon och känna att allt blir bra nu. Jag har aldrig upplevt den här känslan. 
Jag vet att det blir bra nu, jag vet att vi har gjort allt vi kunde för dig.



Älskade flicka!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0