Nya ögon

 
 
Idag hämtade jag ut de nya glasögonen, halvapriset senare och jag står som ägare till ett par lila. Jag är lite svag för färgen måste jag erkänna och jag börjar vänja mig allt mer med att använda mig av mina extra ögon. 
Min morfar som lämnade jordelivet för massa år sedan sa alltid att lila är kvinnans sista färg. 
De orden ettsade sig fast i mitt sinne och det tog massa år efter att han gick bort som jag vågade mig på färgen.  Jag kan inte låta bli att tänka på honom och le lite då jag ser mina nya glasögon.
 
Då jag tittar ut genom förnstret så bjuder Umeå endast på regnrusk, slaska och vindar. Inte alls ett speciellt spännande väder. Så därför ska jag försöka lägga lite energi på mitt tentaplugg. 
Men att lägga mig med min tantsnusk bok lockar väldigt mycket mer!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annalill

Jättesnygga glasögon ju! Blev väl perfekt me ett par diskreta och ett par lite skojigare :)

Svar: Hihi ja visst va dom ^^ Måste dock bygga upp självförtroendet lite innan jag vågar visa mig ute med dem :p
Lisa Vernersson

2012-10-30 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0