Varför inte en hundblogg?

 
Det vackra vädret inspirerade mig till att gå ut utan afghanerna. Ta med kameran och fotografera.
Lika snabbt jag gick utanför dörren föll all inspiration. Det enda mina blickar hamnadel på var alla människor jag mötte och då speciellt deras fyrbenta vänner.
Jag undrar om folk skulle tycka jag var galen om jag skulle börja fotografera deras hundar. Självklart skulle jag fråga först. Det har hänt mig ganska många gånger då jag vandrat med afghanerna. Att folk har stannat upp för att prata om rasen och funderat om de fått ta kort på mina hundar.
Själv tar jag det som en komplimang. Självklart får ni fotografera mina hundar! Men det kanske bara är jag som blir sådär fånigt stolt över mina hundar. Det händer mer sällan nu då de blev korthåriga, de ser väl inte lika anmärkningsvärda ut.

Varför inte starta en ny blogg? en blogg med bara bilder, bilder på hundar jag möter.  
 
 
Nu mina vänner fortsätter jag och Christopher denna söndag med ett sånt där lagomt söndagshäng.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0