Akkas

 

Nu har jag börjat att ta tag i vardagen igen. Ikväll blev det en springtur med afghanerna på ca 7 km.

Vi passerade Akkas kraftverk som onekligen är en annorlunda syn med grafiti målade dammluckor. Det är helt klart vackrare än de vanliga betong klumparna man annars brukar se.

Efter löpturen blev det lite träning av magen, förhoppningsvis kommer det ge lite träningsvärk imorgon!

Nu har jag bäddat ner mig i sängen. Min tanke var att jag skulle renskriva förra transformatorlektionens anteckningar men det blir ett senare problem.
Imorgon tar jag helg klockan 12. Skönt men det innebär att jag har en lång helg framför mig.

Hoppas ni alla haft en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0