Andas in Västerbotten!

 
Igår styrde milen hem mot Umeå, hem mot min man. 
Att vara borta lär en att uppskatta det lilla man har hemma. Hur underbart skönt det är att bädda ner sig i sin alldeles egna säng. Lägga huvudet mot Christophers axel och bara njuta av närheten. 
Gud så jag har längtat hem!

Det blev en mycket tidigare hemfärd än planerat. Väldigt skönt och välbehövligt!

Nu på förmiddagen har jag äntligen påbörjat gaddningen. Ett lår är nu färdigt och resten ska göras nästa fredag. 
Sen tidigare la vi tiden i november till den 29/10.
Jag kan berätta för er som inte gjort det förr. Bakom låret var ingen skön historia och jag ser egentligen inte framemot nästa fredag. Men det är skönt att det är påbörjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0