En bra kväll, dans och inga ledsna blickar!

Godmorgon!

Igår kändes det faktiskt lite som att vi båda levde upp. Jag var inte alls sugen på att gå ut och träffa massa människor. Mycket beror nog på att jag är rädd för folks frågor.
Jag har verkligen ingen lust att prata om allt, riva upp såret som vi ska försöka leva med. För jag vet att jag kommer börja gråta, försöka få fram orden och inte få något vettigt sagt.
För vad ska jag säga egentligen, att allt är helt fruktansvärt misslyckat.
För det är så det känns.

Men det blev en bra kväll. Inga frågor eller ledsna blickar. Vi hade riktigt trevligt och det var skönt att komma ut, dansa och vara lite social.

Tack för igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0