Fixat

 
Synundersökning 3/10, 15:20
Ortopeden 8/10, 10:00
Tatuerig 15/11, 12:00

Dåså nu är allt inbokat..
Veckan hemma i Umeå kommer nog innebära massa dåliga nyheter.
Typ, Lisa du är helt jäkla blind. Att du klarar av att köra bil är ett under..
Lisa din rygg är som en 90årigngs.. Att du fortfarande kan gå är otroligt..

Men något roligt i det hela är väl att jag nu har en ny tid för min tatuering.
Men visst hoppas jag på att jag kommer få avboka den ännu en gång..eller att han ska få en lucka nu under veckan jag är hemma!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du tog tag i saken men ögonen:)

Svar: Jag har nog inte så mkt till val :P
Lisa Vernersson

2012-09-24 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0