Godmorgon

 

Gårdagens firande blev ett bra firande!



Christopher jobbade till fyra så jag fick god tid på mig att fixa klart.
På fm åkte jag iväg till Ica på Mariehem för att handla lite inför middagen.
Utanför butiken hade dom rullat ut röda mattan och alla kvinnor fick var sin ros. I butiken hade dom trubadur och bjöd på smörgåstårta.
En trevlig med oväntad tillställning. Förutom mina matvaror fick jag med mig en gul ros som nu pryder våran hall med ballonger.

För ballonger är ett måste under födelsedagar oavsett ålder!
Maten blev klar lagom till fyra då Christopher kom hem. Jag bjöd på rotfruktsgratäng och fläskfilé med löksås som är bland hans favoriter. Det var dock år sedan jag tog mig tid till att göra såsen.
Vi åt middag såg två avsnitt av sons och sen tog vi oss en kvällspromenad med hundarna.

Kvällen avslutades paket och en morotskaka med ett litet ljus på.
Det är så roligt då man prickar rätt, förvåningen och glädjen.
Det blev en jätte bra dag. På lördag blir det ett väldigt litet fika då vi eg har tänkt fira oss första helgen i oktober. Men lite tårta måste vi få äta i september också!


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Mysig födelsedag! Också börjat titta på sons. Helt ok bra, men sambon är även här helt såld! ;)

2012-09-14 @ 12:11:57
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Linnéa

Du får gratta karln från mig. Snart är det din tur att fylla år! Hoppas allt är bra! Kramar :D

Svar: Jag ska göra det Linnea!Kram!
Lisa Vernersson

2012-09-14 @ 12:55:46
URL: http://blogg.vk.se/linnea
Postat av: Jeanette

Oj vad du är vacker i lockigt hår! :)

Svar: Tack så mkt Jeanette:)
Lisa Vernersson

2012-09-14 @ 13:55:39
URL: http://nskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0