Helgen fortsätter

 
Söndagar brukat oftas innebära slutet av helgen. Att en ny vecka med nya styrke tag börjar.

Min kommande vecka ser lite annorlunda ut. Jag måste hinna med plug måndag-onsdag. Det ska skrivas ett PM ang examensarbetet, en rapport om LIA:n ska lämnas in och en hel del transformator uppgifter ska räknas. Förutom skolan måste jag även hinna med att baka en kaksort till Vilhelminas dop, tatuering, ögonundersökning och hundbad.
känner mig stressad redan nu, men det är nog eftersom jag inte börjat ännu. Känner på mig att skolarbetet kommer ta upp en stor del av denna vecka. 

På lördag är dopet, på lördag ska vi även på en kräftskiva! Underbart, som jag älskar kräftor!!
 
Helgen har annars varit underbar. Skönt att va hemma och bara rå om varandra. 
Mysiga middagar, sena kvällar, tända ljus och filmer. 

Nu mina vänner ska jag hoppa i duschen så denna söndag blir mer levande.


Har ni haft en härlig helg?
 
 
Föresten, bjuder på en tjuvtitt från fredagens tatuering. På fredag fortsätter vi!!
Placering, precis under rumpan. Då jag är 95 och går i badräkt på paradisbadet kommer jag vara hetast på stället.. eller?! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0