Dokumentation, Akkas och Knabben..

Dokumentationen idag gick bra. Det var som mycket annat en mindre stimulerande lektion men information som jag inte riktigt kommer att ta åt mig.
Sen jag kom upp hit igen har jag varit så less. Alla lektionerna känns totalt meningslösa. Utbildningen är på en alldeles för låg nivå och jag skulle vilja lära mig så mycket mer än det jag får under dessa år. 

Trots allt är det ändå skönt att jag snart står med ett examensbevis i min hand.

Som vanligt så har det blivit många promenader. Först tog jag, Hanna och Amanda en power walk till Akkas. Sen vandrade jag och Maja vidare upp på Knabben.
Det är skönt att promenera och andas in den lite kyligare luften. Men idag sa faktiskt fötterna ifrån. En BLÅSA har uppstått. Men det kanske är straffet efter att ha promenerat i 3½ timme igen. 

Tanken var att jags kulle försöka fotografera Arven. Men då det nästan hade börjat skymma så blev det inga bra bilder. Utan istället några enstaka random bilder.

Men här kommer ett litet urval från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0