Jag tar resten imorgon

 
Efter ännu en natt som bjöd på många vaken timmar så torkade jag till slut tårarna och tog mig upp.
 
 
Rasmus är nu nedrakad inför vinterhalvåret. Allt som saknas är ett täcke/overall som ska inhandlas så han inte fryser ihjäl. Jag har även svängt förbi stornorrforsen och hämtat upp alla mina arbetskläder som ska med till Jokken.

För på söndag kallar alla måsten åter igen i Jokken, har då varit sjukskriven i tre veckor och har absolut inga förhoppningar om att studierna kommer gå bra. Men att bara gå hemma blir man nog aldrig bättre av. Så på fredag kommer en klasskompis som ska övernatta till söndagen då vi samåker upp till Jokken.
Sen hur det går där uppe för tiden utvisa.  

Kommentarer
Postat av: M

Skickar lite styrkekramar i era svåra tider!

2012-09-11 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0