Milli Hennry


 
 
Väldigt snart är det Måndag igen. Måndagar brukar annars vara förknippade med att en ny vecka börjar och att det bara innebär att det är långt kvar till helg igen.
Men nästa måndag är åka hem dagen!!
Ungefär så känns den här måndagen, jag har grävt ner mig i transformatorfördjupningen. Det börjar lätta lite, men det kommer krävas en hel del träning innan det sitter som det ska. 
 
Annars måste jag faktiskt säga att Jokkmokk har överträffat sig själv. Det har bjudits på riktigt härligt höst väder. Med sol och härliga färger de senaste dagarna. Förra året var det regn varje dag i dryga två månader. 
Det var helt vansinnigt, men jag hade det faktiskt riktigt roligt ändå. 

Jag hoppas ni alla har en solig måndag.

Här blir det en lugn eftermiddag/kväll.
Den enda planen är en promenad med Hanna och afghanerna. 
Sen ska jag kanske, eventuellt gräva mig djupare ned i transformatorns värld.
Kortslutningsströmmar, mätström, spänning, tesla, ohm, ampere, milli hennry och allt annat sånt där obegripligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0