Nått roligt

För att prata om något roligt i misären så kan jag berätta att min stora plan i höst/vinter var att utöka hundbeståndet med en korthårig collie.
Men då vi helt plötsligt blev gravida så la jag planen på hyllan.
Men nu är kullen född med tio galet söta individer och valpsuget är helt plötsligt större än aldrig förr.
Det blev dock fel tik, tiken jag sett ut ska inte få valpar fören 2013. Det betyder nog att jag ska avvakta ett år. Men just nu känns en valp så fruktansvärt lockande. Något som får en att lägga tankarna på annat än allt hemskt!

Det blev en väldigt snabbt tur ner på stan idag. Alltid då jag är deprimerad köper jag underkläder. Idag kände jag mig så fruktansvärt less på att ingenting passar och att livet bara är en stor misär.
Så hem kom jag med två nya sett med bh och trosa. Jag vet inte hur dom här brösten tänker utvecklas framöver så jag får nog nöja mig med dessa. Blev lite förvånad av att brösten hade vuxit så kraftigt. Större var uppenbart eftersom inget passade. Men att gå från 65E till 65I kändes lite galet. I hela butiken fanns tre bh:ar i den storleken. Men att gå hem med två av dem som satt helt gudomligt. Inget som skaver och ger dubbel bröst är underbart!
VIP kund på change, älskade butik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0