Prövningar gör människan starkare

Man blir inte starkare, man blir bara påmind om vad det innebär att leva..

Man lär sig mer om sig själv och för det mesta hittar man en väg som leder en ut ur eländet.

Christopher sover sen några timmar tillbaka. Jag har vilat mot hans axel och låtit tårarna rinna. Hundarna snosar nöjda i sina sängar.
Vardagen flyter på, men det är höstmörkret och de tysta natt timmarna som är jobbigast.

 

Men jag är så oerhört tacksam att jag har dig vid min sida!
Du får dagarna att kännas lite bättre.
Du är en fantastisk människa!
Jag har älskat dig i snart sex år.
Jag har funnits för dig och du för mig i alla lägen.
Genom allt!

Du är fantastisk och jag är så oerhört tacksam att vi har varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0