Undra vad det kostar

Nu sitter jag här uppe i norr, Jokkmokk rättare sagt.
Har inget internet i lägenheten så anslöt precis datorn via min iphone då orken att vandra till skolan för att ge er ett blogginlägg brast. 
Men jag måste nog kolla upp hur mycket den här funktionen fungerar egentligen innan  jag börjar använda mig av den i en större utsträckning.

Idag har vi grävt oss ned i transformatorn. Med miniräknare och formelsamling i högsta hugg kom huvudvärken smygande. Efter idag så kändes allt mer komplicerat än roligt. Men det ska nog släppa så fort jag kommer in i tänket och alla nya tecken. 

Vi hade lektion fram till tolv sen vandrade jag hemåt mot Herrevägen. Tankarna har varit relativt samlade hela dagen, men på vägen hem tårades ögonen och allt kändes bara helt fruktansvärt värdelöst. 
Har legat på sängen fram till nu och tänkte faktist försöka mig ut på en lite längre promenad med hundarna. Om inte Rasmus hinner frysa ihjäl, det regnar tydligen ute och löven är härligt gula. 
Men jag behöver komma ut, andas lite frisk luft och få tankarna på annat än den bisarra ensamheten som denna lägenhet frambringar. Ensamhet och hemlängtan!
 
Bjuder på lite halvtaskiga bilder på Esther som jag tog överdrivet snabbt i lördags. Ska engagera mig i bilderna framöver då jag ändå är på en plats som har en väldigt vacker natur. Men jag lovar inga vettiga resultat.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0