Välkommen till Jokkmokk

 

Rasmus minns mycket väl Jokkmokk, nästan som att han aldrig va härifrån. Esther däremot verkar komma att behöva en påminnelse.
Läskigt tycker hon!



Imorgon drar transformator fördjupningen igång. Känner mig inte allt för motiverad. Men hoppas på att det ska ge en större förståelse.

För er som inte vet så studerar jag i Jokkmokk till vattenkraftstekniker. I mars nästa år är studierna klara och allt som återstår är den sista praktikperioden. Jag misstänker att månaderna kommer springa iväg och snart står jag där, uteximinerad och ska börja söka jobb igen. Jag hoppas verkligen att det kommer finnas ett behov av min kompetens på hemma plan. Om inte annat är det väl bara som med så mycket annat, att gilla läget och anpassa sig.

Kommer med bilder och en bättre uppdatering imorgon. Vi var ju nämligen på dop idag. Dop och bröllop, ger en speciell känsla. Jag har alltid svårt att hålla tårarna borta. Det är så fruktansvärt vackert!

Nu måste jag försöka sova in morgondagen.

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0