Vet ni

Att idag faktiskt är en ganska bra dag.
Christopher tog sig iväg till Vilhelmina och har pratat av och till om henne hela dagen.
Hem kom han med några bilder, det är roligt att se. Samtidigt väldigt svårt att förstå då jag aldrig har fått träffa henne.
Men jag känner mig ändå glad de gångerna han kommer hem och knappt kan hålla ett leendet borta.
Det är så det ska va!

Hur som, min dag har förlöpt ganska bra. Donat på med lite småsaker och funderat över vad som ska med upp till jokken. Har faktiskt ingen aning om vad jag lämnade kvar där uppe. Men det visar sig väl då jag är där.
På söndag är det alltså åka till Jokkmokk dagen men även en dop dag för en liten pojke.
Imorgon fyller Christopher år så hade tänk försöka mig på något speciellt.


Hoppas ni haft en härlig dag!
Vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0