Vissa skyller på gravid hormoner..

 
Jag undrar vad jag ska skylla på.
En allmän förvirring och ett huvud fullt av tankar. Jag vet inte, eller ska jag försöka trösta mig med att jag brukar verkligen inte vara såhär tanksprid.

Jag tar bilen till skolan för att lämna in lite papper, pratar med en lärare och vandrar sen iväg till ica som är en bit bort. Då jag står i kassan slår tanken mig, vart fasiken parkerade jag bilen? Ungefär lika snabbt som tanken slog mig så kom jag på att jag körde faktiskt bil till skolan och skulle köra den vidare till ica för att motionera den, eftersom den står hela veckorna. 
Men Grattis Lisa, din tankeverksamhet verkar inte vara på topp idag. Jag fick vackert packa ner mina matvaror i en kasse och vandra tillbaka till skolan för att hämta hem bilen. 

Jag och afghanerna tog oss ut på power walken nu på förmiddagen. Hade träningsvärk innan och nu är jag sådär lagomt rostig då jag börjar röra mig. Men det känns skönt att jag kommit igång. Efter promenaden blev det en tripp till solariet. Det var MÅNADER sedan jag låg i ett soliarium eftersom man inte ska utsätta sig för onödig strålning då man är gravid.
Men tyvärr är det inte så längre så då kunde jag unna mig några minuter i "bögrosten" som vi så fint kallar den här uppe ;)

Jag måste passa på att tipsa om tidernas blogg. Hon har verkligen fått mig på bättre humör sista veckorna då varje inlägg bjuder på skratt. Brutalt ärlig i verkligheten kan man nog beskriva henne som.
Underbar säger jag!
Det är bara att klicka på bilden för att komma till hennes blogg.
 



 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men så tokigt! Du har nog kvar en massa tokiga mammahormoner i dig! Och det är ju förståeligt! Mammor kan ju också vara lite förvirrade och glömska ibland, inte bara gravida, och du är ju faktiskt mamma, trots att ängeln din är i himlen! <3

2012-09-21 @ 20:05:16
URL: http://ssandrao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0