Bra avslut


Klockan har slagit sju och kvällen ska avslutas med en hundpromenad i vanlig ordning. Mina bästa har spenderat tid i pengis idag. Vi har myst de sista timmarna och njutit av hemmagjorda potatisbullar. Potatisbullar som är bland det godaste.

Det är märkligt det här, trots att jag bara är tre mil bort känns det lika tomt som då jag sitter i Jokkmokk. Jag saknar min blivande om dagarna. Att äta middag tillsammans, den dagliga pussen att gå och lägga sig tillsammans. Nu har mina bästa börjar rulla tillbaka till Umeå, min blivande och V. Jag kommer inte hem förrän på fredag, det känns mer som en evighet. Men onsdagen fick minst sagt avrundas bra, riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0