Innan födelsedagsfirandet

 
Tänkte jag hinna med en snabb uppdatering här inne. Det är nu helt tysst på Istidsgatan. Hundarna sover och vi ligger i varsin soffa. Njuter av lugnet kanske. Men ja måste erkänna att det är ganska tråkigt då damen åkt. Hon livar snabbt upp en helg och på något konstigt vis får jag mer gjort då hon är här än då vi är ensamma. 

 
Som jag nämde igår så har vi haft en härlig helg. Lördagen spenderades hemma, vi bjöd farmor och farfar på middag och kikade på hockeyn. Det blev en lagom lördag. Men nu i efterhand måste jag erkänna att vi har spenderat pinsamt lite tid utomhus. Idag lyser solen och det är ett riktigt härligt vårväder. trots det så ligger jag helst på soffan. Men snart ska vi iväg på födelsedagsfirande, Ida min systerdotter fyller hela tio år. Tvåsiffrigt. Då är man verkligen stor. Detta ska firas med tårta och kaka. Precis så som det ska vara, kvällen kommer avrundas med middag hemma i Pengis. 
 

Jag hoppas ni alla haft en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0