Kvällslugnet

 
Efter ett födelsedagsfirande och middag så andas jag nu in lugnet. Det har varit full aktivitet hela helgen. Det tar på krafterna. Men vilken helg vi haft! Kvällen har avrundats med hundpromenad, afgharnerna har fått strosa i skogen medan jag försökte fördela min vikt på bästa sätt för att inte gå igenom skoterspåret. Det har nämligen töat extremt mycket den här helgen. Våren tog ett jätte kliv framåt. Snart är det sommar, jag längtar riktigt mycket. Jag längtar till cykel utflykter, sena sommar nätter och ett dovt muller från någon kass sommarplåga. 
 
Nu mina vänner ska jag avrunda kvällen. Känner mig sliten och en lång sömn är mer än välbehövd. 
Vi hörs imorgon.
 

Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0