Lärande i arbetet 3


Under utbildningstiden har jag hunnit med 17 veckors praktik eller som det kallas på yrkeshögskolor. Lärandet i arbetet. Idag påbörjar jag mina sista nio veckor av utbildningen. Nio veckors läran i arbete. I slutet av maj har jag fått ihop 26 veckors arbetserfarenhet. Det ska bli intressant att se hur många av oss i klassen som lyckas slå oss in i branschen. Eller kanske deprimerande, vi får väl se. Idag är iaf starten av min praktik, min morgon startade extremt tidigt 03:00 för att vara precis. Då inte ens afghanerna tar sig upp då vet man att dagen startat alldeles för tidigt. Men iväg kom vi. Nu ska jag visa den bästa sidan och spinna små trådar för att öka chanserna till arbete. Jag kan inget annat än att göra mitt bästa. Sen får jag se om det räcker.

Hoppas ni alla får en mjukstart på veckan. Jag ska förmodligen fika fram till nio. Sen startar nog dagen på allvar.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Annalill

Var är det du gör praktik nu?

Svar: Just nu är jag i harrsele :)
Lisa Vernersson

2013-04-02 @ 09:10:33
Postat av: Annalill

Ah men de va ju inte allt för långt bort :P tycker att det är dags att vi hittar på något tillsammans snart :)

Svar: Verkligen inte. Bor i pengis om vardagarna så har tänkt försöka mig förbi med mamma någon kväll och kika på era projekt. Blir för övrigt nog kvar i krokarna i dryga tre veckor:)
Lisa Vernersson

2013-04-02 @ 20:06:53
Postat av: Annalill

De låter ju som en toppenide, hör av dig lite före bara så har vi husvisning

2013-04-02 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0