Lekhörna

 
Innan månadsslutet blir det en resa till Ikea med systrar och mor. Det ska bli roligt. Egentligen har vi inget vi känner att vi måste köpa. Egentligen har jag inte planerat i budgeten för en ikea resa. Men lite ska jag shoppa. Vi planerer nämligen för en lekhörna. Vardagsrummet har sedan inflytt bara kännts som ett kaos. Jag vill ha nya soffor, soffbord och tvbänk. Men allt sådant blir inte fören dagen jag har lite mer i inkomst. Så fram till dess ska jag iallafall få njuta av att förinta Christophers databord. Det ska dö och slängas ut. Äntligen! Barbordet som bara står och tar platts ska även det ut ur lägenheten. Kvar kommer ett halvt vardagsrum stå tomt och tanken är att vi ska försöka inreda någon typ av lekhörna. Ett databord är ett måste tydligen men denna gång tänker jag avgöra vilket typ av bord. Sen ska vi försöka få in lite förvaringslådor, belysning och lekmatta. Det blir trångt, det är inget som förvånar. Men någonstans här hemma måste vi ha en plats för leksaker och annats nödvändigt då man är liten. 
 
Vi får väl se, det blir inget märkvärdigt men jag hoppas det blir bra trots allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0