Pengis


Efter att legat däckad sen tisdagskväll är jag åter på bana. Idag återupptog jag praktiken och hoppas dessa veckor fram till den 31/5 tänker rusa. Den här praktikperioden är roligare än min förra. Flera gånger om faktiskt, jag trivs i gruppen och får ta eget ansvar. De är bra på att lära och snabba på att ställa kluriga frågor. Men trots det är förutsättningarna desamma som på förra praktiken vilket gör det hela lite tråkigt, långsamt och lite mer därtill. Så därför hoppas jag tiden kommer rusa, att det plötsligt blivit juni och sommar. Att pengar kan börja tjänas och att vi kanske kan ha en extra peng att röra oss med denna sommar.

Förutom praktiken så virkar jag på babyfilten, det tar sig men det går ofantligt långsamt just nu. Tråkgöra det är vad de är, men bra blir det då det är klart!


Kommentarer
Postat av: Maja

Men det är så tråkigt att du inte är här och kan visa mig ut man virkar ihop! Jag måste ju snart börja med det "tråkiga" ;)

Svar: Du får googla hur man gör, det gjorde jag. Men det slutade ändå men att jag virkar lite på känn :P
Lisa Vernersson

2013-04-08 @ 20:11:05
URL: http://majasvedmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0