Vilket fiasko


Under påskhelgen hade min äldsta syster högläsning ur en av hennes dagböcker från tiden som varit. Vilket fiasko är ordet som stannat i mitt sinne. Fiasko är även något man kan kalla detta. Förkyld har jag nu hunnit med att vara i tre veckor. Då den äntligen gett med sig kommer den tillbaka som en käftsmäll. Jag som nästan aldrig är sjuk verkar alltid pricka av att vara sjuk under LIA perioderna. Idag är känslan mer såhär. Svettningar, huvudvärk, hosta och en brännande känsla bakom ögonen. Sjuka kommer alltid olämpligt och det stämmer även här. Detta hade jag inte tid med, verkligen inte.

The med honung och ryggläge är dagens huvudsyssla i hopp om att jag ska vara bättre på fredag åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Mandy - Mamma och änglamamma

Ja, man blir faktiskt riktigt ledsen när man får en sån kommentar! kram

2013-04-03 @ 21:23:43
URL: http://mandyyss.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0