Den kommande tiden

 
Nu har jag lite bättre koll på de kommande månaderna. Åtminstone fram till den 31 maj. 
På fredag lämnar jag Jokkmokk. Åker hem till Umeå fram till den 20:e mars. Den 20:e mars åker jag upp igen. Upp för att lägenheten ska tömmas av kommunen. Det är nämligen Jokkmokks kommun som äger allt innehåll i denna lägenhet. Så den 20:e mars ska den tömma. Den 21:a mars ska mitt examensarbete redovisas och den 22:a mars bir min sista dag i Jokkmokk. Den 22:a mars 09:30 besiktas lägenheten och därefter styr jag mot Umeå.
Då lämnar jag Jokkmokk bakom mig på riktigt. 
 
Den 25:e mars börjar jag en tre veckors praktik på hemmaplan. Därefter, den 22 aprill då åker jag ned till Bollnäs. Strax utanför Bollnäs ska jag nämigen ha de sista sex veckorna av praktiken. Sen är det färdigt. På tal om Bollnäs så kan jag berätta att jag har släkt där. Den 6:e juni är det åter igen släktträff i Bollnäs. Det var ganska precis sex år sedan vi var där på släktträff, men nog bara tre-två år sedan jag var där sist. 
Det är vackert i Bollnäs. Med fantastiska stränder och härlig grönska.
 
Nu har jag lite bättre koll på tiden framöver. Nedan följer några bilder från Bollnäs, från den förra släktträffen.

 

Vi hörs imorgon mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0