En dag kvar


Det har verkligen varit en nerdräkning, den senaste veckan. Men nu är det vara dryga dygnet kvar innan jag styr mot Umeå. Skönt! Jag har packat ned hela lägenheten i lådor. Inte för att det blev speciellt mycket. Men det kommer bli fullt i bilen iallafall. Afghanerna har ensamrätt om skuffen, i baksätet ska allt annat trängas. Är fodertunnan och tvättkorgen som kommer ta mest plats. Jag får nog med mig precis allt iaf, det är huvudsaken. Så tömningen av möblerna går snabbt då jag åker upp den tjugonde.

Men idag då måste jag ta tag i pluggandet inför morgondagen. De senaste dagarna har det varit lite lama försök till att lära. Ett par rätt till morgondagens tenta är ändå att föredra.

Vi får höras senare. Nu ska jag och afghanerna ta oss ut på en promenad. Njuta av den tidiga morgonen och vänta in morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

vad skönt att det börjar närma sig! ;) Ja, visst är det stor skillnad... sen är den gavlen i direkt solljus och i kombination med otäta hus.. Så lyckas jag alltid bli först med att hitta snödroppar ;)

2013-02-28 @ 15:49:59
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0