En stjärna

 
 
Som jag saknat stjärnan. Vi har haft en rolig helg. Minst sagt. Förutom den vanliga vardagen så har jag konstaterat att det nog skulle fungera med fem hundar och barnvagn. Jag, afghanerna och V med barnvagnen är ett bra team. Det är dessa dagar jag uppskattar mina afghaner lite extra. De är verkligen kloka och förstår att nu är vi ute med V. Då måste man sköta sig exemplariskt. Duktiga afghaner!
 
Annars så ska jag nu dra igenom lite serier medan Christopher är på gymmet.
 
Hoppas ni alla haft en härlig helg. Här hemma på Istidsgatan har vi myst, nog hela helgen faktiskt. Tagit igen förlorad tid kan man nog påstå.
 
 

Ta hand om er!

 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Söta fina ni <3 Snart är det inget Jokkmokk kvar.. Men när kommer du tillbaka till oss? :)

2013-02-18 @ 00:31:31
URL: http://majasvedmark.blogspot.com
Postat av: Cissi - mamma till Emma och Alice

Söta ni är och vad mysigt det ser ut på sista bilden..

Svar: Tack, det var riktigt mysigt. Man måste ta till vara på tillfällen ^^
Lisa Vernersson

2013-02-18 @ 14:51:34
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0