Granny squares

 
Mitt projekt med mobilen står lite still. Egentligen bara för at jag behöver besöka en affär. En affär som kanske har det jag söker till stommen. För som jag befarade skulle stommen bli det klurigaste. Men jag jobbar på det.

Fram tills dess att jag har det jag behöver sitter jag och virkar upp alla garnstumpar som laggts på hög. Filtar som är gjorda av mormorsrutor, finns knappt något finare. Så idag har jag börjat med ett evighetsprojekt. elva och en halv ruta är klar och därmed har jag skut på garnstumpar.
Minst sagt ett evighetsprojekt!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer bli en jättefin filt! Har själv ett sådant projekt påbörjat, stor nog (trådfäst och ihopsydd) att lägga över knäna än så länge. Nu är det dock bebis grejer som har högsta prio :)

Svar: Va roligt att du också har lite små pyssel för dig. Eller som jag säger, ett evighetsprojekt :P Då jag blir för less på skolarbetet är det så enkelt att bara koppla bort med att virka en ruta ^^
Lisa Vernersson

2013-02-10 @ 20:57:55
URL: http://emmamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0