Tentadagarna blir färre

 
Idag skrevs det tenta. Tenta i Generatorfördjupning. Efter att jag skrivit mitt namn på papperna och lämnat in kunde jag konstaterat att det kanske hade lönat sig att pugga lite. Räkna det kan jag. Det är den övriga kunskapen jag brister på.  Inget jag inte redan viste, Bara inte något jag orkat anstränga mig med. Så denna tenta blir nog det sämsta jag avslutar utbildningen med. Godkänt borde det bli men inte mycket mer än så. Är trots allt nöjd med godkänt på tentorna, men idag borde jag kunnat prestera bättre. Om jag hade pluggat vill säga. Men det känns som att det kvittar, det enda som betyder nu är att bli klar med xjobbet och sedan redovisa. Alllt annat känns helt ovesentligt. Två tentor är kvar av utbildningen, två tentor och redovisningen. 
Nästa tenta skrivs till veckan. Tror det är detta som kallas upploppet. Ivf påstår Christopher det.
 

Upploppet - snart hemma!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0