Vi tar hjärtedagen imorgon


Precis mina vänner. Imorgon tar vi hjärtedagen. Idag var nämligen bara en av alla de dagarna som spenderas i Jokkmokk. Imorgon, då åker jag hem. Efter tentan tar jag med mig afghanerna och åker hem till istidsgatan, hem till Christopher! Så hjärtedagen firar vi imorgon med att rå om varandra. För jag tycker det trots allt är en fin dag att uppmärksamma. Att berätta för dem som du håller kär en extra gång att de betyder. Ett litet ord. En kram. Det kan verkligen göra skillnad. Imorgon tar vi en kväll för oss själva. God mat och njuta av lugnet. Under helgen får vi glädjas tillsammans över att ha V innanför våra väggar. En härlig helg har vi framför oss. Som jag saknat min istidsgata!

Hoppas ni haft en härlig hjärtedag.
Vi njuter imorgon.

Godnatt läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0