Början till mobilen

 
Insprirationen till att virka startade då jag kikade på olika mobiler att hänga ovanför skötbordet. 
Att virka olika djur att hänga ovanför kändes som en ypperlig ide. 
Som jag sagt tidigare ska barn präglas på kaniner. Därför har jag nu påbörjat mitt mobilvirkande.
Två kaniner är nästintill färdiga. Ögon saknas på den ena. Har inte bestämt om jag ska köra extremt barnvänligt och försöka brodera ögon eller om jag ska använda knappar. 
 
 
Känner mig ganska nöjd med dessa två. Funderar på fyra till. Så det blir en mobil med sex kaniner. Kanske något annat i mitten. Jag får se hur det utvecklas.
 
 

Hoppas ni har en härlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men så fina! Längtar till att få se slutresultatet på mobilen. Kan ju inte bli annat än bra! :)

2013-01-12 @ 22:06:10
URL: http://ssandrao.blogg.se
Postat av: Anna

En morot i mitten kanske? :)

Svar: Smart ide! Får se vad det blir av saken :)
Lisa Vernersson

2013-01-13 @ 11:47:44
Postat av: Anna

En morot i mitten kanske? :)

2013-01-13 @ 11:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0