En liten paus

 
Som ni kanske märkt har inga nya kaniner dykt upp. Jag har nämligen en paus. Egentligen inte för att jag har mycket att göra. Mer för att jag tänkte läsa ut sista delen av triologin Fifty shades of grey. Sen ska jag fortsätta med mina små projekt. Just nu är jag åter i Jokkmokk. Men då jag kommer hem ska jag plocka fram alla mina tyger. Tyger som blivit gardiner och annat tervligt. Tänkte börja sy lite dregglisar. Behöver väl egentligen inga fler. Men använder mig av resonemanget att man inte kan ha för många. Har även noterat att man kan sy haklappar av vaxdukar. Känner att inspirationen flödar och just precis nu vill jag bara hem och plocka fram min trotjänare, symaskinen och börja sömma ihop något.

Men nu mina vänner måste jag avsluta dagen. Har försökt ängna den sista kvällstiden till att plugga lite kontrollutrustning. Men min hjärna har gått in i en dvala som innebär sova eller stirra blint på tven. Dvalan har nog med Jokkmokk att göra. Jokkmokk och seg dvala går nog hand i hand om ni frågar mig.
Imorgon ska mina kunskaper sättas på prov. Jag kommer nog få skratta åt min egen prestation. 

 

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0