Fånigt nöjd

Ni som studerar vet hur det är. December och en bit in på januari ligger man efter med räkningar. Man lever på luft och längtar tills allt kommer igång igen. Man får nämligen knappt några pengar i december.
Med dubbla hyror och övriga utgifter blir det svårt att överleva måste jag erkänna. Men det löser sig alltid. Idag kom allt igång igen. Det firade jag med att göra ett inköp. Jag stod länge och funderade om det kunde va värt pengarna. Billigare varianter finns. Men jag kunde inte motstå. Två nappar från mom och två napphållare, även dem från mom fick följa med mig hem.
Jag är totalt förälskad, har inte öppnat förpackningen.
Ögongodis det är vad de är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0