Försäljning

 
Jag har fått en del förfrågningar både här och via andra sociala medier ang virkningen. Om jag kan tänka mig att ta emot beställningar. Jag har haft det i åtanken, för i längden blir det alldeles för många olika kreationer som bara ligger här hemma. Just nu måste jag erkänna att vi har mössor i överflöd, så jag har delat ut till nära och kära.
 
Under Januari ska jag och en av mina systrar lägga en betällning på olika garner från USA, då det är bättre priser där. Då dessa har anlänt har jag tänkt att jag kan virka på beställning till er som är sugen på något. Jag meddelar här och på övriga medier då garnerna anlänt och jag är redo för att virka något till er.

Annars så är det jätte kul att feedbacken har varit så possetiv på mycket av det jag virkat. Själv är jag som nämnt innan antagligen alldeles för självkritisk. Men ni verkar gilla mycket av det som blivit gjort, vilket uppskattas :)

Nu mina vänner ska jag vila, sova någon timme förhoppningsvis. Måste trängas med Rasmus som tycker det är alldeles för kallt i Jokkmokk. Som då vill ligga mycket nära.
 

Ta hand om er!

 

Kommentarer
Postat av: Maja

Rasmus kan ha semester hos oss, vi har alltid supervarmt :P

2013-01-09 @ 15:00:49
Postat av: Sandra

Men så roligt! :) Jag lär säkerligen lägga en beställning! :) Jag blev så kär i den där lilla vita kaninen du virkade, antingen som ett gosedjur eller en dinglis till barnvagnen. Skulle ju vara riktigt fint! :)

Svar: Sandra du ska ju börja virka själv, då kan du få mönstret ;)Den kaninen blev ganska stor så passar nog bäst som gosedjur. Kaninerna jag la ut idag är en mer passande storlek för dinglisar, fast då var den förra finare. Enligt mg iaf..

Men jag väntar ju spänt på att du ska ta upp virknålen ;)
Lisa Vernersson

2013-01-12 @ 00:40:56
URL: http://ssandrao.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha ja jag ska, helt klart! Det har bara skjutits på och har så många små inköp som ska göras till bebis att det glöms bort. Men, ganska snart lovar jag dig att jag ska ta itu och införskaffa mig och lära mig virka, på riktigt!

Oavsett kommer jag nog lägga en liten beställning av dig. :)

2013-01-12 @ 22:04:45
URL: http://ssandrao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0