Fotografier

 
Fabian ska bli en bok. Åtminstone ska han få ett eget fotoalbum, där bilderna trycks direkt på bladen.
Har gått igenom bild efter bild, det värker i hjärtat och ögonen tåras. Som jag saknar min underbara Fabian. Han lämnade sånna avtryck efter sig. Berörde mig så totalt. 
Fantastiska Fabian var en clown från tidig morgon till sen kväll. Om nätterna myste han gärna tillsammans med husse och matte i sängen. I slutändan var det Rasmus och Fabian som låg och hade det bekvämt i sängen medan husse och matte fick trängas på en hörn av sängen. 
 
Här bjuder jag på några bilder, vissa har ni säkert fått se. Andra är möjligtvis nya.


En tre månader gammal Fabian


 
En av alla dagarna vi busade i Vännäs



Christopher brukade agera busfarbror



Fabians sista sommar



En av alla promenaderna i Vännäs
 
 
Ibland blir man trött på att hålla upp huvudet då man sitter i soffan

 
Här kan man ana storleksskillanden på Fabian och Rasmus
 
 
 
Ibland ångrar jag verkligen att jag tog det beslut jag gjorde. Att vi inte chansade. Men jag är fortfarande säker på att det blev bäst såhär. Men ibland, ibland ångrar jag mig. Vi kanske skulle packat in oss i bilen och kört ned till Strömsund för en hjärtoperation. Det kanske hade gått vägen. Du kanske hade fått komma hem igen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0