Kontrollplugg

Direkt, när och fjärrmanöver.
Styrning, övervakning och felbortkoppling.
Ellinjeschema, manövrar för brytare, aggregat och mätare för viktiga värden så som reaktiv effekt och vatten nivå.
 
Så fortsätter min dag, tragglar in kopplingssystem och känner en liten stress att examensarbetet snart ska vara färdig. Tre tentor ska skrivas och sen är det faktiskt färdigt här uppe i norr.
Snart är Januari slut, efter januari har vi en månad som är full av skola. Sen är det mars och då får jag åka hem på riktigt. Fyra lektioner än schemalaggda under mars månad. Varaven är examensfika. Det börjar kännas att det snart är över. Verkligen snart. Det känns overkligt, minst sagt.
 
Nu mina vänner ska jag fortsätta att trycka in lite kunskaper inför eftermiddagens minitenta och labbar.
Sen tar jag helg i Jokkmokk.
 
 

Vi hörs!

 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är också den bästa! :)
Kolla vad jag hittade, kanske nästa kreation i din virkning? :P

http://www.mykids.se/ekologiska-virkade-leksaker/skallra-kossa-nd

Svar: Har faktiskt kikat på såna mönster. Man skulle haft fler armar så man kunde haft flera projekt samtidigt ^^
Lisa Vernersson

2013-01-24 @ 13:39:14
URL: http://blogg.vk.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0