Torsdag

 
Med två kakor laddar jag. Fyller på energidepåerna. Idag ska examensarbetet slutföras. Bli klart, fixas och färdiställas. Det är åtminstone min stora plan. Sen hur slutresultatet blir det återstår att se. 
Men två kakor ska jag åtminstone unna mig. Med Rasmus halft i knät ska jag skriva de sista raderna på något som ska avsluta min utbildning här i Jokkmokk. Min och afghanernas sista tid i Jokkmokk.
 
Till veckan kommer Christopher, mamma, pappa och en av mina systrar upp och stannar i fyyra dagar. Om jag kunde förklara i text hur otroligt roligt det ska bli så hade jag gjort ett försök. Men det ska bli otroligt skönt att få upp dem. Visa Jokkmokk och bara ha folk runt om sig. För jag måste erkänna att kommunikationen mellan jag och afghanerna kan vara ganska enformig. Till och med Esther tycker jag kan bli tjatig. Minst sagt behöver vi alla lite stimulans. 
 
Nu kakor och xjobb.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0